« 染みついたものの1つ | Main | 根付いてくれるかな »

April 09, 2010

春ですねぇ。桜は散り始めていますが、今日はなんだか寒い。
でも春、ということで今朝は庭いじりなど。


昨年鉢植えで買ったマーガレットかでかくなったので
庭に地植えしてみました。

買った時はお花は白とピンクだった気がするんだけど。
今は全部濃いピンク。

ま、いいか。
どんどん咲け~

|

« 染みついたものの1つ | Main | 根付いてくれるかな »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/71612/48038164

Listed below are links to weblogs that reference :

« 染みついたものの1つ | Main | 根付いてくれるかな »