« 何枚? | Main | 来ました! »

October 25, 2009

いよいよ秋本番ですね~

先日、とある集まりで

「なんで経営者になったの?」みたいな話になり。

「好きなことをすきにしたいから!」


確かにこれに尽きますねぇ。。。


今朝、本局まで荷物とりに走ったんですが。
近所の公園にあるイチョウがもう黄色でした。

今年は色づきが早い?

いよいよ、本格的な秋~
どこ行こっかな♪

(実は昨日、宴会行く前に切符買った・・・^o^;)

|

« 何枚? | Main | 来ました! »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/71612/46578376

Listed below are links to weblogs that reference いよいよ秋本番ですね~:

« 何枚? | Main | 来ました! »