« 逃避行 | Main | 彗星 »

September 29, 2005

阪神優勝

美容院に行きました。そこの店に行くのは久々なのだけど、ブロー担当の店員さんに「久しぶりですね~雰囲気変わりましたね~」と言われました。うーん、実はこの店員さん覚えていない。。。ごめんなさい。

阪神優勝しましたね。ここ何年間も野球も見なくなってしまい、私の頭の中は今だ「キャッチャー木戸」あたりで止まっています。。。たまに見ると、知ってた選手がコーチなんかになってたりしてびっくり。

|

« 逃避行 | Main | 彗星 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/71612/6174638

Listed below are links to weblogs that reference 阪神優勝:

« 逃避行 | Main | 彗星 »